Tuesday, December 22, 2009

Last Christmas

Don't worry, I'm not going to sing this song now ... all the radio stations do that right now more than enough ;-)) But I wanted to show you what I gave Jens as a Christmas present last year (for obvious reasons I can't show you anything that might be under the tree this year!). I tried bargello for the first time - and I like the result. Pretty much !! It's a board where you can store all those little bits of paper; in a cat-free household, you could use just pins. NOT in a household where Gina lives - she loves to pull the needles out. Yeah ... and we wonder whether we should be angry with her about the mess or afraid that she harms herself ...


Keine Sorge, ich werde diesen unsäglichen Song jetzt nicht trällern, das machen sämtliche Radiostationen um mich rum grad' genug zur Zeit. Aber ich wollte mal zeigen, was ich Jens letztes Jahr zu Weihnachten geschenkt habe - eventuelle Geschenke für 2009 kann ich aus offenkundigen Gründen ja noch nicht zeigen. Jedenfalls habe ich mich an Bargello versucht - und fand's toll. Das Ergebnis ist eine Pinnwand ohne Pins ;-)) In einem Haushalt, in dem keine Gina lebt, hat man dafür ne Korkwand und haut die kleinen fiesen Zettelchen mit ner Nadel rein. Nicht bei uns ... Gina findet es großartig, diese kleinen Nadeln rauszuziehen. Und wir wissen nicht, ob wir uns ärgern sollen oder uns um die Gesundheit dieses lebhaften Rackers sorgen sollen...

No comments: