Sunday, January 24, 2010

UFO - any ideas??

Last year I took part in a  quiltshow at Vienna, Austria, presented by Sigrid Poeschl, a quilter and fabric dyer. The entries had to be done only from handdyed fabrics. This year, I could not take part ... the quilt is a UFO since a while . Anyway, you can download the catalogue here in pdf by clicking the word Ausstellungskatalog. Be aware of a longer load cause it has 47 MB: http://www.atelierp oeschl.at/ frameset/ frameset. htm 
And here's a picture of my UFO - any ideas how to go on? Any help would be greatly appreciated ;-))


Letztes Jahr habe ich einen Quilt in einer Quiltsho in Wien gezeigt (Sigrid Poeschl). Vorgabe war, daß nur selbstgefärbte Stoffe verwendet werden. Dieses Jahr konnte ich nicht teilnehmen - der dafür vorgesehene Quilt ist nämlich seit einer ganzen Weile ein UFO. Der Ausstellungskatalog von diesem Jahr kann hier runtergeladen werden - Achtung,das dauert wohl was länger, das gute Stück hat 47 MB: http://www.atelierp oeschl.at/ frameset/ frameset. htm .
Das Bild zeigt mein UFO - hat irgendjemand eine Idee, wie ich mit dem guten Stück weitermachen könnte? Jeder Geistesblitz wäre mir sehr willkommen ;-))

No comments: