Tuesday, February 09, 2010

Fun with paintsticks ;-))


When I looked at the fabrics I'm going to use for my challenge, I found especially the green/blue one a bit boring. Hm. What to do? Well - I wanted to be adventurous with this challenge anyway, so I remembered my paintsticks. Bought them - I think - 2 years ago and never used them. So I grabbed items that were just around - and USED the paintsticks. Now I really like the former boring fabric ;-))

Als ich mir die Stoffe, die ich für den Challenge benutzen will, nochmal angeguckt habe, fand ich insbesondere den grün/blauen einigermaßen langweilig. Was tun? Nun, ich wollte ja sowieso Neuland betreten mit diesem Challenge, und dann fielen mir meine Paintsticks ein. Vor ca. 2 Jahren gekauft, nie benutzt. Also habe ich nach interessanten Oberflächen Ausschau gehalten - und die Paintsticks BENUTZT. Jetzt ist der ehemals langweilige Stoff mein Liebling ;-))

No comments: