Saturday, February 27, 2010

Sew and Tell Fridays

I'm following a blog (actually, I try to follow not one, but some more ....) that's named "amylouwho". That name is just too cute, and it was what got my interest. I was even more delighted when I read that Amy is hosting "Sew and tell Fridays" - and I gave it a try with "winter puzzle". Check her blog, I promise you will have fun and see lots of amazing work!
 
http://www.amylouwho.com/

Ich habe einen Blog abonniert (um ganz ehrlich zu sein, ich habe noch ein paar mehr abonniert ...) der "amylouwho" heißt. Diesen Namen fand ich ziemlich witzig, und das war auch was mein erstes Interesse geweckt hat. Noch begeisterter war ich, als ich gelesen habe, daß Amy jeden Freitag "Sew and tell Fridays" macht - ich habs mal mit "winter puzzle" ausprobiert. Guckt euch ihren Blog an, ich verspreche euch jede Menge Spaß und viele bemerkenswerte Quilts!

No comments: