Thursday, March 25, 2010

How cool is that? I'm sort of in a magazine!!!

  Last week I was browsing through some blogs, and I saw that Kathleen McKenna Murphy had a new entry (http://kathleenmurphydesigns.blogspot.com/2010_03_01_archive.html#2689150192041665390 ) . What I saw made me first speechless - than I wrote an email and ordered a magazine. I ordered "The Quilter Magazine" - and there it is!!! They have an article about "A quilters gathering" ... and they're showing my quilt among lots of other beautiful quilts. I feel very honored, and you just might be glad that you're not around me - everybody has to look at that magazine ;-))

Letze Woche habe ich auf bloglines durch meine abonnierten Blogs geguckt ... und ich sah, daß Kathleen McKenna Murphy einen neuen Eintrag online hatte. Was ich dort sah - machte mich zuerst sprachlos, und danach habe ich ziemlich eilig "The Quilter Magazine" bestellt, das ich jetzt in der Hand habe. Da ist ein Bericht drin über die Ausstellung "A quilters gathering" - und dort ist ein Bild drin von meinem Quilt! Das Heft zeigt meinen Quilt neben einigen anderen wunderschönen Quilts ... ich fühle mich sehr gebauchpinselt, und ihr könnt alle sehr froh sein, daß ihr gerade nicht um mich rum seid ... ihr müßtet alle dieses Heft angucken ;-))

4 comments:

Diva Quilts said...

I have that magazine at home right now - I'll have to look for you!! :)

Kathleen McKenna Murphy said...

What a small world it is! Congratulations to you, it is a beautiful piece.

Liz Schaffner said...

Congratulations Frauke!!
You are in "Print" !!! How cool is that!!!
You are just having a lucky year ( first winning a prize and now in a magazine) ...I would buy a lottery ticket if I was you !! LOL
I wish I was closer so I could do the happy dance with you ...ahh, heck I will do it for here!!
Big Happy Hugs, Liz

Kristen said...

What wonderful thing to happen to you! Congrats!