Sunday, March 07, 2010

The official Giveaway starts here !

 Now we're going to celebrate - and that means you get the chance to win something ;-)) I'm pretty happy that there are already more than 100 posts on this blog - funny thing is, this motivates me big time to get the next 100 online ;-))


DH and me have been busy working on the fabrics for the giveaway. Here you see what we did to two of a set of three hand-dyed fabrics: DH painted a piece, I used my paintsticks on another one. I have to admit - I love them, and I'm already excited to see what somebody else makes out of them! But now I have to find out to whom I should send these three ...
So, if you would like to be the lucky winner, here's what you can do:



Leave me a comment: one ticket in the box.
Become a follower: three additional tickets in the box
Link to this giveaway on your own blog (and let me know you did so!): five additional tickets in the box!
That means you can have up to 8 tickets in the box - good luck!
As I'm full-time working, I tend to get most of my quilting done at the weekends - so this giveaway will end next Sunday, March 14th. 8 in the evening - German time!


So, jetzt isses Zeit zum Feiern - und das heißt, ihr könntet was gewinnen !! Ich bin superglücklich, daß dieser Blog bereits mehr als 100 Einträge hat - lustig finde ich, daß mich das gewaltig motiviert, die nächsten 100 zu schaffen ;-))

Jens und ich haben dieses Wochenende fleißig an den 3 handgefärbten Stoffen für das Giveaway gewerkelt. Die Bilder zeigen euch, was dabei rausgekommen ist: Jens hat ein Stück Stoff bemalt, ich habe ein weiteres mit Paintsticks bearbeitet. Ich finde sie superschön, und ich freu' mich schon riesig darauf, daß jemand anders damit etwas Schönes zaubert. Aber jetzt muß ich erst mal rauskriegen, wem ich dieses Trio schicken darf ;-)) Also, wenn Du gewinnen möchtest, könntest Du das alles tun:
Hier einen Kommentar posten: ein Los in der Box
Ein Follower werden: drei zusätzliche Lose in der Box.
Zu diesem Giveaway auf dem eigenen Blog verlinken (und mir davon erzählen ...): fünf zusätzliche Lose in der Box! Insgesamt sind also bis zu 8 Lose im Lostopf möglich - viel Glück !!
Da ich ja zum großen Heer der Berufstätigen gehöre, nutze ich meistens die Wochenenden fürs Quilten. Also endet dieses Giveaway am nächsten Sonntag, den 14. März. Um 20.00 Uhr - deutsche Zeit!

6 comments:

Ruth said...

Ui - bin ich die Erste? Da kann ich ja kaum widerstehen, Frauke!
Liebe Grüße aus Köln
-Ruth-

Marlis said...

... und ich bin die zweite, die diese stoffe gewinnen möchte!! sie sind super schön!
liebe grüsse aus dem tessin.

Lorenza said...

The fabrics are very beautiful!Hugs Lorenza

Diva Quilts said...

Oh my - how fun! I would love to win these! :)

Diva Quilts said...

And now I'm a follower... ;)

Kristen said...

These are beautiful fabrics. How do you create them? The second just screams blue sky. Lovely!