Wednesday, April 14, 2010

Online exhibition

 Thanks to Lyric Kinard I found an Online Gallery; they are hosting an Art Quilt Exhibition - and the deadline is tomorrow ... and after fighting and struggling with PAYPAL for a while, I got two quilts uploaded ;-)) So I think during the next 24 hours, two quilts are up here:Infinity Art Gallery Right now, I feel very brave ;-)) and I HOPE they will at least choose one quilt for the exhibition. If not ... I'll be back, promised!

Dank Lyric Kinards blog habe ich eine Online-Galerie gefunden, und dort gibt es eine Online-Ausstellung ! Einreichungsschluß ist morgen ... und nachdem ich mich eine Weile mit PAYPAL herumgeärgert habe, habe ich's dann doch geschafft, zwei Quilts hochzuladen ;-)) Also sollten innerhalb der nächsten 24 Stunden zwei meiner Quilts hier auftauchen  Die beiden Quilts sind jetzt online: Infinity Art Gallery. Momentan finde ich, das war supertapfer ;-)) und ich HOFFE sehr, daß sie wenigstens einen Quilt auswählen, der in die Ausstellung darf. Wenn nicht - nächstes Jahr, neuer Versuch ;-))

No comments: