Sunday, April 11, 2010

Passage - which one to use ?


 "Passage" is coming together pretty well ... Right now, I'm considering two options - one's the nice English landscape, the other one the moutain landscape. I tend to use the English landscape - it is what everyone would exspect. The mountain landscape ... would be more of a challenge ... hmmmm ... guess it is not decided, which one I'm going to use .. What do you mean?

Ich komme mit "Passage" recht gut voran ... Momentan denke ich über zwei Optionen nach, wie's weitergehen könnte. Einmal mit der netten englischen Landschaft, oder doch mit einer Berglandschaft? Ich tendiere zur englischen Landschaft - das wäre das, was zu erwarten ist. Die Berglandschaft wäre eher eine Herausforderung. Und ich merke gerade, daß ich mir noch nicht sooo sicher bin, für welche Variante ich mich entscheiden werde. Was meint ihr?

2 comments:

Lorenza said...

This "passage" is beautiful, I like the bricks you made, I prefer the mountain landascape as it remember me the landscape you can see from the arches of the old abbey close to my house, just a sentimental reason!

Sabine said...

Huhu,

die Berge gefallen mir besser, wegen der Farben. Vielleicht ist es ja nur das Photo, aber darauf wirken Tor und Garten nicht wirklich harmonisch.
Grüßle, Sabine

PS: Coole Scrapsverwendung!!!!!