Friday, May 14, 2010

Art Quilt for Birmingham III / Work Title Space

 This week I started to work on the "flames" for my new quilt. These 2 pictures show the fabrics I autioned for the upper right corner. Do you see the difference? I switched one piece - and so, I like the selection in the second picture much better ;-))

Diese Woche habe ich angefangen, an den "Flammen" für meinen neuen Quilt zu arbeiten. Diese zwei Bilder zeigen die Stoffe, die ich für die rechte obere Ecke in Erwägung gezogen habe. Ist der Unterschied zu erkennen? Ich habe einen Stoff noch verändert - und jetzt gefällt mir das, was im 2. Bild zu sehen ist, deutlich besser ;-))

1 comment:

Jenny in Belgium said...

Looks interesting Frauke, I agree with you about the second fabric choice - looking forward to the result :-))