Wednesday, May 26, 2010

Birmingham - yes, I'm in !!!

 Today was the letter in my mailbox ... YEAH! "Puzzle" and the new quilt I'm working on right now are both accepted! Which means it will be the first time that I'm going to see one of my quilts in a major exhibition (and be sure, you'll see pictures of me, standing in front of my quilts, grinning all over ;-))))
Heute war ein Brief in der Post - Hurra! "Puzzle" und mein Quilt-in-Arbeit wurden beide für die Ausstellungen in Birmingham akzeptiert! Was dann auch heißt, daß ich das erste Mal einen meiner Quilts in einer der "großen" Ausstellungen sehen werde. Und Ihr könnt GANZ sicher sein, daß es hier Bilder geben wird, die mich zeigen, wie ich vor meinen Quilts stehe und übers ganze Gesicht grinse ;-)))))

5 comments:

mamarazza said...

OOOOHHH FRAUKE - SUUUUUUUPER!
Congrats! Natürlich hoffe ich auf viele Fotos von Dir, Deinen Quilts + Birmingham und finde es soooo schade, daß ich nicht dabei sein kann :-( Klasse!

Lynda said...

Congratulations. I love the abstract designs of your quilts. I have never attempted something so difficult. Most of my quilts are very traditional.

Marlis said...

congrats!! dann freue ich mich, deine quilts UND DICH in birmingham zu sehen. bin wie immer von mittwoch nachmittag bis sonntag früh dort. und du?

Ruth Anne Olson said...

Congratulations! I found you thanks to Amy's online quilt festival. I love your entry, as well as the other quilts I seen in your recent postings.

Marion Bätje said...

Klasse - Gratuliere.

Ich musste das mit dem Blog und Komentaren gleich mal ausprobieren