Saturday, June 05, 2010

May I introduce ...

you to "Ruby" !!! Yes - it's here, a brandnew Janome Horizon. Isn't she a beauty? A gourgeous machine? (I think she's a she because in German, a sewing machine is a she - and besides that, I think she's a she because she's got lots of wonderful characteristics of females ) Right now, I'm adoring her - I'll try to master her, and I'm pretty sure we'll become kind of best friends ;-))
Darf ich Euch "Ruby" vorstellen?? Auf meinem Nähtisch wohnt seit gestern abend eine brandneue Janome Horizon! Ist sie nicht schön? Eine supertolle Maschine? Zur Zeit bewundere ich sie, bete sie sozusagen andächtig an ... ich werde versuchen, sie zu beherrschen, und ich bin ziemlich sicher, wir werden sozusagen beste Freundinnen ;-))))

4 comments:

Diva Quilts said...

Congrats! I hope you and Ruby have a long and happy relationship! :)

Can't wait to see what you make together. :)

Marjorie said...

How does the "Ex" feel about your new relationship???

Lorenza said...

Congatulations for the new machine, enjoy the new toy

Sabine said...

Huhu,
das ging ja schnell!!! Sieht gut aus - und viel Platz zum Quilten. Darf die Brother dan jetzt doch in den Ruhestand gehen?

Grüßle, Sabine