Wednesday, July 21, 2010

I did not believe ...

that Jens would wear his handpainted shirt outside the house. Where other people could see him !! But - he surprised me (which made me pretty proud). Last Sunday, we went to Stuttgart to see some friends, and look - that's my husband, wearing a handpainted shirt, toasting to me with a prosecco with strawberries. Well done, honey ;-))
Wenn ich ehrlich bin - ich hab nicht geglaubt, daß Jens sein handbemaltes Hemd in der Öffentlichkeit tragen würde. Wo andere Menschen ihn sehen könnten?? Nun - er hat mich überrascht (und ich war sowas von stolz auf ihn!). Letzten Sonntag waren wir mit Freunden auf dem Hamburger Fischmarkt verabredet - und bitte schön, das ist mein Mann, gewandet in ein von ihm handbemaltes Hemd, und er prostet mir gerade zu mit einem Erdbeer-Prosecco. Klasse !!

1 comment:

Rafael's Mum said...

It's work of art and should be proudly worn!