Thursday, August 12, 2010

Ufo - I changed the part that bothered me

Hint - look to the left side ;-)) There's now a purple curved line where before there was only blue. I'm not sure yet whether that's "right" now - eventually, my gut feeling will tell me ... Please bear with me when I don't post regularly  the next time - my work load is pretty high right now (have to admit, most of the time I enjoy that ... call me nuts!)
So, ich habe den Bereich geändert, der mich gestört hat. Kleiner Tip: links gucken! Dort gibt es jetzt eine violette geschwungene Linie, wo's vorher nur blau gab... Ich bin mir immer noch nicht sicher, ob das jetzt "richtig" ist - irgendwann wird mein Bauchgefühl mir sicher dazu seine Meinung mitteilen ... Übrigens, bitte habt Geduld mit mir, wenn's in der nächsten Zeit nicht so häufig was Neues zu lesen gibt - zur Zeit hab' ich im Büro ordentlich was zu tun (und ich muß ja zugeben, die meiste Zeit macht mir das wirklich Spaß !! - bin ich unnormal?)

1 comment:

Marj said...

The piece that bothered you it also didn't work for me. I like it much better now, if that is any help. It is fun watching the quilt go together.