Tuesday, August 10, 2010

Ufo - starting to fill my design wall!

I guess my three focal pieces have now found their final placements. And I can start to put them together - yippie! The first bigger piece is done ... and I like how the parts work together till now. But there's one piece I need to alter, it bothers me more and more. Let's see what I can do about it !

So allmählich bin ich sicher, meine drei "Hauptteile" sind da angekommen, wo sie hingehören. Das heißt, ich kann die Teile zu einem Ganzen zusammenfügen ;-)) Das erste größere Stück ist nun fertig ... ich bin einigermaßen zufrieden, wie die Teile zusammen harmonieren. Ein Detail stört mich allerdings zunehmend, ich werde es ändern. Mal schauen, wie's rauskommt ...

1 comment:

corinnea said...

Part of me wants to know what bothers you and part doesn't. It is very interesting so far!