Wednesday, September 15, 2010

Entry papers are in the mail ...

Last year I entered "Mystery" in an exhibition - and it won a blue ribbon. Just to let them know that this ribbon was not a flash in the pan, I planned for a looooong time to enter this year again. "Dragonfly" seemed to be appropiate, so everything was clear.
Fast forward to Monday, this week. I wanted to start early on the papers, because they were due at the end of September. So I printed the entry form - and could not believe what I saw there??? The papers were due at the 15th??? (Monday was the 13th ...). BIG SIGH. I emailed the organisators "A Quilters Gathering" and again, they are a dream! Super friendly, supportive - I can only recommend them (yep - for next year ... this year entry's closed). I e-mailed my pictures, and today I mailed the entry forms and the pictures. Whew! Now I have to wait ... till I get to know whether they accept my quilts. Oh - I decided to try my luck with 2 quilts - so "Space" should get a chance, too ;-))) So if you could spare a moment or two to cross your fingers - I would appreciate it ;-)) Thanks!

2009 war "Mystery" in einer Ausstellung, in der er prompt einen Preis gewonnen hat. Nur damit gleich mal ganz klar ist, daß das kein Zufallstreffer ist, stand für mich sofort fest - 2010 schicke ich da wieder einen Quilt hin, und zwar "Drachenflug" - na, damit war ja alles klar. Dann war es Montag, der 13. September. Ich war ein bißchen stolz auf mich, denn ich wollte schon mal mit der Anmeldung anfangen, fällig waren die Papiere ja erst Ende September. Und dann habe ich ungläubig auf die Papiere gestarrt - Anmeldeschluß 15. September ??? Och neee ... Also habe ich den Veranstalter "A Quilters Gathering" angemailt und - die Mädels dort sind einfach toll. Superfreundlich, äußerst hilfsbereit (ich kann diese Show nur wärmstens empfehlen - logischerweise für 2011 , für dieses Jahr ist's ja schon wieder gelaufen ...). Ich habe meine Bilder per E-Mail geschickt, und heute gingen per Post die Papiere für beide Quilts raus. Beide?? Ach ja - ich dachte, "Space" soll auch seine Chance kriegen, also hab ich den Quilt gleich mit angemeldet ;-))) Jetzt heißt es "nur" noch abwarten, ob sie angenommen werden - wenn Ihr also ein wenig die Daumen drücken mögt, freut mich das sehr ;-)) Danke!

3 comments:

Kit Lang said...

Fingers crossed! :)

Lorenza said...

Good luck!

Liz Schaffner said...

I'm crossing my Fingers & Pressing my Thumbs...your sure to get in !