Saturday, September 25, 2010

That maritime quilt is going to be BIG !!

As I'm at home right now, I'm working a bit on Jens' quilt. It is going to be a BIG quilt ... but, Jens is a tall man, and he wants a quilt he can sleep under. And he'll get it ... Working on it is fun, ripping, sewing, ripping, ironing, measuring, picking another fabric, cursing, fun ... you get the picture ;-))
Da ich ja gerade Urlaub zu Hause mache, arbeite ich ein wenig an Jens' Quilt. Das Ding wird GROSS !! Aber schließlich ist Jens kein kleiner Mann, und er möchte einen Quilt, unter den er auch drunter paßt. Kriegt er auch ... Arbeiten daran heißt Spaß, Auftrennen, Nähen, nochmal Messen, Bügeln, Auftrennen, anderen Stoff aussuchen, vor mich hin schimpfen, Spaß ... na, Ihr versteht schon, was ich meine ;-))

No comments: