Monday, October 04, 2010

Mr. B.'s top is done!

Sorry I did not post a lot about the process of this quilt... Guess it was a mixture of "I want to finish this one" and happily sewing away. In the end, the result is a finished top - and a happy husband :-)) And I even found a longarm-quilter who will quilt this biggie - thanks Billa! If you have any questions about this quilt or about the how-to's of it - let me know, I'll answer you in the comments.
Tut mir leid, daß ich nicht viel über diesen Quilt gepostet habe... Irgendwie war das 'ne Mischung aus "ich will das Ding endlich fertig haben" und vergnügtes vor-mich-hin-nähen. Aber zu guter Letzt ist das Ergebnis ein fertiges Top - und ein glücklicher Ehemann ;-)) Es gibt auch schon eine Longarm-Quilterin, die eingewilligt hat, dieses Riesenteil zu quilten - Danke, Billa!
Wenn Ihr Fragen zu diesem Quilt oder zu "Wie hat sie das gemacht?" habt, dann her damit - ich werde dann in den Kommentaren antworten!

4 comments:

Marj said...

I love it! It is beautiful.

Brigitte Heitland said...

Hi Frauke, du hast beim Quilt along vorbeigeschaut und einen Kommentar gepostet und da war ich doch neugierig, wer hinter dem "Quilthexle" steckt. Und sehr freudig überrascht über deinen Blog, der frisch und niveauvoll und inspirierend wirkt. Toll! Mach auf jeden Fall so weiter.

Liebe Grüße
Brigitte

Angie said...

I'm sure your DH loves this one. It's great.
And your blog is really great to read and the quilt in your header is absolutely awsome. I love that one.
I'm sure I'll be visiting now and then to see what's going on here.
Take care,
Angie

gaeubahn said...

@Angie: be sure I do love this quilt!
@Frauke: Danke!!!