Saturday, October 16, 2010

New in the blogosphere: The Art Quilt Blog

While browsing blogs, I stumbled upon a new blog for Contemporary Art Quilters: The Art Quilt Blog. It is curated by Chris Daly - and she does a wonderful job! I became a member of the Art Quilt Blog - and I'm really looking forward to getting to know more Art Quilters from around the world! Maybe you would like to jump over and comment on some of the posts over there? They all would be thrilled!
Während ich neulich so vor mich hin surfte, fand ich einen neuen Blog für "Contemporary Art Quilters": The Art Quilt Blog. Er wird von Chris Daly betreut - und sie macht das richtig toll. Ich konnte nicht wiederstehen und wurde Mitglied; ich freue mich sehr darauf, mehr Art Quilter aus der ganzen Welt kennenzulernen. Vielleicht möchtet Ihr ja mal dort vorbeischauen und einige Quilterinnen mit Kommentaren beglücken? Sie wären mit Sicherheit alle begeistert ;-))

No comments: