Friday, November 12, 2010

Quilting the ufo - continued

I made up my rules about "how do I quilt this??" while I was working at it. So one of the rules is: Do not touch the black-and-white-fabrics with quilting lines - as you can see in these pictures ;-))

Meine "Regeln" für's Quilten vom UFO habe ich mir ausgedacht, während ich fröhlich vor mich hinstichele. Eine der Regeln heißt: die schwarz-weißen Stoffe dürfen durchs Quilten nicht berührt werden - kann man in diesen beiden Bildern sehen ;-))

5 comments:

Irres Licht said...

was für ne Fleissarbeit hehe.

Marj said...

The quilting looks good and I think that your rule is working....will be watching to see the finished piece.

Cecily said...

It looks fantastic so far... can't wait to see it finished!

susanne said...

Frauke, das sieht richtig gut aus! Ich hatte mich schon gefragt, wann wir das UFO mal wieder zu sehen kriegen. Ist aber 'ne Fleissarbeit, oder?

corinnea said...

You continue to amaze me. Something so simple and so critical.