Monday, January 03, 2011

Hard to believe - but I did a sketch!

The first theme on the Sketchbook Challenge is "Highly Prized". Hmmm ... what is important to me? What means a lot to me? On a whim, I picked up one of my running shoes. Running WAS pretty important to me, and I want this importance back in my life in 2011. AND I had done a green-colored page in my sketchbook. I'm a bit proud of myself, this drawing is not perfect, but the results resembles a running shoe !! Yeah !!
Das erste Thema beim Sketchbook Challenge heißt "Highly Prized". Ah ja ... was ist mir besonders wertvoll? Was bedeutet mir viel? Einem spontanen Impuls folgend, griff ich mir einen meiner Laufschuhe. Laufen war mal sehr wichtig für mich, und ich will diese Bedeutung 2011 wieder in mein Leben zurückbekommen. Außerdem hatte ich schon eine Seite grün "gemacht" in meinem Sketchbook. Jetzt bin ich ein klein bißchen stolz auf mich, denn diese Zeichnung ist zwar nicht perfekt, aber das Ergebnis sieht tatsächlich aus wie ein Laufschuh !! Juhu ;-))

8 comments:

Robyn said...

I think this looks great. I haven't sketched for years though I'm exploring watercolours at the moment as I scrapbook and make cards. I'm going to look at the Sketchbook challenge now, thanks for putting up a link :)!

Marlis said...

and you can't draw???????????????

Quilty said...

Hallo Frauke, viel Spaß mit deiner neuen Herausforderung. Das erste Ergebnis ist schon mal super!! Mach weiter so!!
Alles Gute fürs neue Jahr
Brigitte

Kit Lang said...

Frauke that's amazing!!!

stufenzumgericht said...

Hallo Frauke,
da haben wir ja gleich zwei Gemeinsamkeitenkeiten mit PW und Joggen. Ich finde dein Bild mit dem Joggingschuh toll!!! Ein gutes neues Quilt-und Laufjahr wünscht dir Martina

Sue Bleiweiss said...

You can definitely draw! This is a great sketch!

Rafael's Mum said...

That's great! I can't draw either I was going to say but I really can't draw , you CAN!! great sketch!

Corinnea said...

I can't draw either... Before we moved I'd started trying to sketch more but not having any direction I faltered.. I need to take the time for something like this. Thanks for sharing and your shoe is great!