Saturday, January 22, 2011

Sketchbook Challenge - what about doodling?

Diana Trout did a great tutorial about "how to doodle" - and I had to give it a try. I must admit, to me doodling seems to be a lot easier than drawing a cat ;-)) I had a lot of fun doing this page! What I liked best was the relaxed way how Diana handels her own rules - watch the video, and you'll know what I mean

Diana Trout hat im Rahmen des Sketchbook Challenge ein tolles Tutorial über's "Doodeln" (PONS sagt, die korrekte Übersetzung sei "kritzeln" ...) gemacht - das mußte ich mal ausprobieren. Ehrlich gesagt, diese Kritzelübung ist mir viiiieeel leichter gefallen, als eine Katze zu zeichnen ;-)) ich hatte einen Riesenspaß! Und am besten gefallen hat mir der entspannte Umgang von Diana mit ihren eigenen Regeln - guckt Euch das Video an, dann wißt Ihr, was ich meine

1 comment:

Marj said...

Your doodling does look like a lot of fun. It could turn into a quilt...