Friday, February 04, 2011

Architextur - working on wood

That's what I hope to do this weekend ... due to some family issues, time is somewhat restricted but I still hope to work with the embellisher on Sunday !!! The first threads look great, felted to the background ... I think it will look like wood, when I'm done with it!
Ich hoffe mal schwer, daß ich dieses Wochenende dazu komme ... wegen einiger familiärer Umtriebe ist Zeit leider ein wenig Mangelware Aber ich hoffe doch, daß ich am Sonntag die Filzmaschine an die Arbeit schicken kann !!! Die ersten Garne sind schon aufgefilzt, und es sieht für meine Augen so aus, als würde es tatsächlich wie Holze aussehen, wenn's denn mal fertig ist.

2 comments:

Kit Lang said...

I may be doing something simliar! :)

Corinnea said...

When you have time...... you should think about a video demoing you working on your embellisher. I have never seen on in action!