Thursday, March 10, 2011

First layout of my flowery nine patches

While I was at retreat last weekend, I enjoyed the "cat-free" floors - a lot ;-)) Here you see my floral blocks and the additional blocks I sewed in a first layout. By the way - do you like the "framed-flower-fabric-blocks" I added?Ein Riesenvorteil von Retreats ist, daß die Fußböden in diesen Bildungshäusern "katzenfrei" sind ;-)) Also konnte ich meine Blümchen-Blöcke und die Blöcke, die ich zusätzlich genäht habe, mal in aller Ruhe auslegen. Übrigens - wie gefallen euch die "Blöcke-aus-gerahmten-Blumenstoffen" ?

5 comments:

Jodi said...

It's gorgeous - I love it!

Melissa said...

This is going to be stunning:) I love all of the bright colors!

Marj said...

I think the framed flower blocks add interest to the layout. Really love all the flower fabric!

Sabine said...

Sieht so gut aus, dass ich versucht bin zu sagen, dass ich übrigens Geburtstag habe...
Grüßle, Sabine

Frauke said...

der Frühling ist gekommen, sehr gelungen , auch mit dem Blog mal anders Frauke