Thursday, March 31, 2011

The Flowery Nine Patch Top - proudly presented

My sweet husband ironed this top for me !! Thank you so much! (he knows I hate ironing ... - I really appreciate it!) It's not the best picture - but I'm pretty sure I'm going to LOVE this quilt ;-))
Jens hat dieses Top für mich gebügelt !! Vielen, vielen Dank dafür! ( er weiß, daß ich Bügeln nicht leiden kann - ich weiß das echt zu schätzen!). Das Bild ist nicht so richtig toll - aber ich bin ziemlich sicher, ich werde diesen Quilt LIEBEN ;-))

5 comments:

Madalene Murphy said...

What a joyful quilt that will be! I am sure you will smile a lot while you quilt it. And how lucky you are to have someone willing to iron for you.

Jodi said...

that looks gorgeous - I want to make a flower quilt now! And I showed my hubby so maybe he'll iron it for me - I hate it, too! (fat chance!)

Marj said...

I love how all the flower fabrics play with the green leafy fabrics. It's beautiful!

Murgelchen94..... Be yourself...an original is always more valuable than a copy. said...

Liebe Frauke,
ganz ehrlich, ob ich ihn lieben würde, wußte ich anfangs nicht?!!

ER IST UMWERFEND!!!

LG,
Helga

Frauke said...

Hallo Frauke
der Frühling und Frühsommer lacht einen richtig an, die Farben sind zu schön
Frauke