Wednesday, March 23, 2011

I did this when I was a kid - and I STILL love doing it !

Even when I was a pretty young kid, I was not very "good" at drawing. But I loved filling pages with lines and shapes like those in this picture. When I saw the March theme "Spilling over" at Sketchbook Challenge I remembered how much fun I had as a kid - and I still enjoy filling pages with "my" funny shapes ;-))
Schon als Kind war ich nicht wirklich "gut" im Zeichnen. Aber ich liebte es, Unmassen von Blättern mit Linien und Formen wie die in diesem Bild zu füllen. Als auf "Sketchbook Challenge" das März-Thema "Überfließend" angekündigt wurde, fiel mir das wieder ein - und siehe da, es macht immer noch Spaß, einfach Seiten so zu füllen ;-))

3 comments:

Julie said...

That's a great pattern Frauke :-) I used to do a lot of pen and ink work but have lost the habit.

Marj said...

I love it! It reminds me of a bunch of people or characters. Fun to look back at our own art work. My Mother still has some of mine that I did in High school.

Susanne (flicKwerk) said...

Ich bin ein bißchen hintendran mit Bloglesen, und du bist so fleißig mit schreiben. Hast aber auch schöne Projekte! Ist das nicht witzig, ich mache grad einen Zeichenkurs, bei dem die versch. Techniken im vordergrund stehen, und das Papier wird meist mit Kritzeleien gefüllt.Bei deinen Formen hab ich auch zuerst an Männchen gedacht.