Sunday, March 27, 2011

I got an award ;-))

Deirdra from A Storybook World awarded me with a "Creative Blog Award" - isn't that cool? Thanks a lot, Deirdra, I feel honoured ;-)) She found me because I signed up for the "A to Z Blogging Challenge", which starts on the first of April. Basically speaking, the goal is to post daily (except Sundays). The first post has a topic starting with an "A", the second with an "B" and so on. I think I'm going to write about an appropriate quilty term and maybe link to one of my favourite blogs; for pictures I will use "random" stuff from the past. I hope this is going to be fun ;-))
Jetzt hab' ich doch tatsächlich einen Preis gekriegt ;-)) Deirdra von "A Storybook World" hat mir den "Creative Blog Preis" verliehen - Danke, das freut mich sehr! Deirdra hat mich gefunden, weil ich mich für den "Von A bis Z Blogging Challenge" angemeldet habe, der am 1. April beginnt. Vereinfacht geht's darum, im April täglich zu posten (Sonntage sind ausgenommen). Der 1. Post hat ein Thema, das mit "A" beginnt, der 2. dann mit "B" und so weiter. Ich plane, über passende Quilt-Begriffe zu bloggen und vielleicht jeweils zu einem meiner Lieblingsblogs zu verlinken; dazu gibts dann noch Bilder, die ich aus dem Fundus ausbuddeln kann. Jetzt hoffe ich mal, daß das Spaß macht ;-))

2 comments:

Kit Lang said...

Congratulations you creative blogger you! :)

Madalene Murphy said...

Congratulations on a well deserved award! And good luck on all that daily blogging. Sounds like a challenge indeed.