Sunday, May 08, 2011

Fleamarket - look at those wonderful fabrics ;-)))

Besides being happy about the magazine I found yesterday, I bought several shirts. DH wears almost always light shirts - which means, I'm pretty short on medium or dark shirt fabrics. So, I hunt those on the flea market - aren't they nice? The grey ones on the right look pretty good together - and I think I will use them in the same quilt.
Abgesehen davon, daß ich immer noch ziemlich glücklich über meinen Glücksfund "neuseeländisches Magazin von 1947" bin, habe ich mehrere Hemden ergattert. Jens trägt fast ausschließlich helle Hemden - somit fehlen mir im Hemdenstoff-Fundus die dunkleren Farbwerte. Also such' ich mir die auf dem Flohmarkt dazu - meine letzte Ausbeute sieht doch klasse aus! Die grauen auf der rechten Seite gefallen mir recht gut zusammen, ich denke mal, die werden im gleichen Quilt verarbeitet werden.

5 comments:

Wellsboro said...

I have been doing lots with gray recently and those do look good together.

Kit Lang said...

How fun!

tinaquilt said...

Solche schönen Hemdenstoffe fehlen mir auch noch, die sehen toll aus.
LG Martina

Sabine said...

Bonnie Hunter hat richtig große Spuren hinterlassen!

Auto Title Loans said...

I think half my wardrobe is of the gray nature. It's a very versatile color that can look either professional or casual. I love the polka-dot fabric on the right!
Ava