Wednesday, June 22, 2011

Quilting, quilting, quilting ...

Right now I'm not sure who owns whom - do I own "Occasional 2" or owns it me? I quilted almost the whole day, and I still have a way to go. I hope to finish the quilting tomorrow - keep your fingers crossed for me, please ;-)) The picture shows all threads I have used for the quilting till now ... and I think I might need some more till I'm done ;-))
Zur Zeit bin ich mir nicht so sicher, wer hier wem gehört - gehört mir "Occasional 2", oder ist's genau anders rum?? Ich hab den ganzen Tag gequiltet, und es gibt immer noch ziemlich viel ungequiltete Flächen auf diesem Quilt Hoffentlich werd' ich morgen fertig ... drückt ihr mir bitte die Daumen ;-)) Das Bild zeigt übrigens alle Garne, die ich bisher zum Quilten verwendet habe ... und ich denke mal, ich werd' noch ein paar mehr brauchen, bis ich fertig bin ;-))

1 comment:

Tina said...

Frauke, are you there?
Or are you somewhere in the sewing room quilting away so we can see your creation tomorrow? I am looking forward to eyeballing it if you get it done. I know it is going to be awesomy ( new word my grand daughter uses).