Thursday, June 09, 2011

Roses, Roses, Roses !

When we moved to Wendlingen I was not aware that we would live next to a beautiful rosengarden. Imagine my delight when we found this garden while taking a walk! And even better - when the roses flower in early summer, the garden is open. I nearly missed it this year ... lucky me, I looked into the newspaper five minutes before it opened ;-)) And so, I can show you some of the wonderful roses (and yes, I took more pictures than those three ... and yes, you'll see some more pics eventually, promised !!)



Als wir nach Wendlingen zogen, war mir nicht klar, daß direkt um die Ecke ein superschöner Rosengarten ist. Könnt ihr euch meine Begeisterung vorstellen, als wir diesen Garten zufällig beim Spazierengehen gefunden gefunden? Noch besser - im Frühsommer ist der Garten zur ersten Rosenblüte für ein paar Stunden offen. Um ein Haar hätte ich das dieses Jahr verpaßt - ich hab's gerade noch rechtzeitig entdeckt. Somit kann ich euch ein paar der wunderschönen Rosen zeigen (und natürlich habe ich wesentlich mehr als diese drei Bilder gemacht ... und natürlich werde ich euch auch noch mehr Bilder zeigen, irgendwann ... versprochen !!)

2 comments:

Kit said...

Gorgeous! And you are lucky!

Corinnea said...

So pretty!