Tuesday, June 28, 2011

The studio is closed due to that heat !

I tried it today, I really did. But after spending 8 hours in a HOT office (no aircondition !) I simply don't want to spent more time in a HOT room ;-)) and my studio is in the attic ... and of course, this is Germany! so no aircondition in the studio as well. Going on a walk with DH at sunset and enjoying some icecream seemed to be a much, much better idea ;-)))
Ich hab's echt versucht - aber dank der momentanen Hitzewelle bleibt das Studio geschlossen. Nach 8 Stunden in einem sehr sehr warmen Büro (natürlich ohne Klimaanlage) hab' ich schlicht keine Lust, noch mehr Zeit in einem HEISSEN Raum zu verbringen. Mein Studio ist im Dachgeschoß ... und natürlich auch ohne Klimaanlage (brauchts meistens auch nicht). Da schien mir die Idee, mit Jens zum Sonnenuntergang zur Eisdiele zu spazieren doch deutlich schlauer zu sein ;-))

4 comments:

Benta At SLIKstitches said...

Sounds a perfect solution!

tinaquilt said...

Genau DER Grund, warum ich gerade auch nicht nähe ;o)

Tina said...

Warm in the morning, hot in the afternoon and evening. I agree with the ice cream solution.

Irres Licht said...

Klingt doch nach einer guten Idee, die man unbedingt klauen sollte *g*