Monday, July 18, 2011

Finished: "And the occasional glimpse of Hot Pink"

And now .. "Occasional 2" is finished. It has got a binding, a hanging sleeve, I washed it - and put it into the dryer. Here it is - and yes, I'm proud of it! It was a lot of fun to work on it - for sure, this series will go on! I left the picture bigger as usual, so when you click it, you should be able to see more details.
Ich bin sehr stolz, euch heute ein Bild vom fertigen "Occasional 2" zu zeigen. Der Quilt hat ein Binding bekommen, eine Aufhängung, er ist frisch gewaschen - und einmal durch den Trockner marschiert. An "und gelegentlich blitzt kräftiges Pink auf" habe ich sehr gerne gearbeitet - die Serie geht bestimmt weiter! Ich hab' das Bild größer gelassen als ich das sonst tue, also solltet ihr beim Anklicken auch mehr Details sehen können.

Of course I had help when I took the picture of "Occasional 2" ... my fury assistant Gina was very eager ;-))
Natürlich hat Gina bei dieser Aufnahme geholfen - sie war mit vollem Einsatz dabei ;-))

6 comments:

Vicki W said...

It's fabulous!

Corinnea said...

It's wonderful!

Tina said...

Great works. I love the title, it fits perfectly. I am happy to see it survived the dryer.

Hilary Melton-Butcher said...

Hi Frauke .. looks wonderful .. love the Hot Pinks .. so clever - cheers Hilary

NicoleB said...

Klasse Farben. Wirkt aus irgendeinem Grund beruhigend auf mich :)

Susanne (flicKwerk) said...

Da hast du allen Grund, stolz drauf zu sein!