Wednesday, July 20, 2011

Once I had a dream ...

Some years ago I stumbled upon "Field tripping the web" by Vicki Welsh - and wow, what a great collection of recently finished work! Many more great quilting blogs I found through her. And I started to dream ... how cool would it be if Vicki would list one of mine quilts? That would be great ... so I dreamt ... and continued my quilting journey.
And guess what? That dream became reality! In the actual "Field trip", my quilt "Occasional 2" is linked up !! I spent today with a little silly smile on my face- and I'm very happy and a little bit proud. And feel encouraged to pursue some more dreams ;-)) Thank you Vicki!

Vor einigen Jahren bin ich auf "Field tripping the web" von Vicki Welsh gestoßen - und war schwerstens beeindruckt, soviele neue, aktuelle Arbeiten ! Viele Quilt Blogs, die mir neu waren, habe ich dadurch gefunden. Und ich fing an zu träumen ... wäre es nicht cool, wenn Vicki einen meiner Quilts zeigen würde? Das wäre wunderschön ... also träumte ich so vor mich hin ... und ging weiter meinen Weg.
Und siehe da - jetzt ist dieser Traum tatsächlich in Erfüllung gegangen!! Im aktuellen "Field trip" verlinkt Vicki zu meinem Quilt "Occasional 2". Den heutigen Tag habe ich mit einem etwas albernen Lächeln im Gesicht verbracht - und ich bin sehr glücklich und auch ein bißchen stolz. Und fühle mich ermutigt, weitere Träume zu verfolgen ;-)) Vielen Dank Vicki!

10 comments:

Julie said...

Well done for being included Frauke :) I shall have to visit some of those blogs too.

Kit said...

Congratulations Frauke! :)

Deborah in Atlanta said...

Zer gute, Frauke! (not sure if I spelled that right or not - sorry for slaughtering your language). I'm doing the "Happy Dance" for you in sweltering hot Atlanta, GA!

Lynn said...

Well done!

murgelchen said...

Herzlichen Glückwunsch, dein Quilt ist auch sensationell schön.

Die Seite mit den vielen Blogs kannte ich noch nicht, da sind ebenso geniale Zaubereien dabei, konnt mich nicht bremsen.

Danke Frauke.

LG,
Helga

tinaquilt said...

Gratuliere, das ist toll. Auf diesen Quilt kannst du auch stolz sein!

Marlis said...

congratulations! siehst du: träumen lohnt sich doch ;-)

Tina said...

Way to go Frauke! I am so happy for you, it is so good to see your name and than be linked to your great works!

Vicki W said...

You are so welcome! It's a super cool quilt and I look forward to seeing many more!

Corinnea said...

Wonderful for you! Your quilts are wonderful and your sharing of your process is fun and informative. Keep it up!