Tuesday, September 20, 2011

Carrefour du Patchwork / Isabelle Wiessler

One of the highlights this year for me and the girls traveling with me was the exhibition by Isabelle Wiessler. She's French but lives in Germany, not far from us (and we talked about her teaching us a class - wouldn't that be fun ???) Her work is modern and she experiments with a broad variety of materials. The results are stunning - enjoy the pictures! and if you want to see more of her work, her website is here.
Lichen II

Indian Summer

Wauchula, Florida

Urban IV
Einer der Höhepunkte dieses Jahr für mich und die zwei Mädels, die mit mir unterwegs waren, ist ganz bestimmt die Ausstellung von Isabelle Wiessler gewesen. Sie ist Französin, lebt aber in Deutschland, gar nicht weit weg von uns (und  ja, wir haben mit ihr über einen Kurs für uns gesprochen - das wäre sicher eine sehr spannende Angelegenheit! Zumal einer ihrer Kurse "Heiße Ware" heißt ... ) Sie arbeitet modern und experimentiert mit einer Vielzahl von Materialien. Die Ergebnisse sind einfach nur toll - viel Spaß mit den Bildern! und wer mehr von ihr sehen will - HIER ist der Link zu ihrer Website.

4 comments:

Kit said...

my gosh - I LVOE that last one!

Lynn said...

Very nice! Thanks for sharing!

Teodo said...

Wonderful and many thanks to you for your photos.
This year for me nothing Festival du Patchwork and so your pics are precious.
ciao ciao Linda

Susanne (flicKwerk) said...

Das sieht alles sehr spannend aus! Läßt du mich wissen, wenn ein Kurs zustande kommt?