Wednesday, September 28, 2011

Finished - A modern disappearing nine-patch quilt!

Finally, I can show you a finished quilt ;-)) First, I did sets of four quilting lines horizontally.
Endlich kann ich euch mal wieder einen fertigen Quilt zeigen ;-)) Zuerst habe ich jeweils 4 Linien horizontal gequiltet.
Than I did another set of four quilting lines vertically. Dann habe ich weitere Vierer-Sets vertikal gequiltet.
And this is the finished quilt! Und so sieht das Ganze jetzt fertig aus!
Remember that I used a set of four handdyed fabrics for this one? I dyed more sets ... and I plan to sell them (now I've said it in public ...) My etsy-shop is already registered - and I hope to open its virtual doors pretty soon! Can you tell I'm excited ???
Dieser Quilt ist aus einem handgefärbten Set von vier Stoffen entstanden. Ich habe noch mehr Sets gefärbt ... und ich habe vor, sie zu verkaufen (au weia, jetzt hab ich das öffentlich gesagt ...). Meinen Etsy-Shop habe ich schon angemeldet - und ich hoffe schwer, meine virtuellen Türen bald öffnen zu können! Merkt ihr was - ich bin ganz schön aufgeregt ;-))

3 comments:

Edith Bieri said...

Gefällt mir sehr gut. Wow Du bist ja so fleissig!

Benta At SLIKstitches said...

Gosh, that's lovely. I have made quite a few D9Ps, but I hadn't seen the Irish chain hiding in there, or the tessalated shapes. Isn't it funny what you cam see on someone else's work! The quilting worked realty well too!

Kit Lang said...

Good luck with your new venture. That IS exciting!