Friday, October 21, 2011

What to do on a day off?

Well ... how about some fabric dyeing? Yep - that's what I did today, down in the basement ;-)) The picture was taken outside in September (when it was still nice and warm outside ... ), I would not bother you with pictures from our basememt ... now the fabrics are curing, and tomorrow is washing day ! I'm already wondering what I'm going to get this time ;-))
Was fängt frau mit einem freien Tag an? Nun - wie wäre es mit Stoffe färben? Genau das habe ich heute getan - unten in der Waschküche ... Das Bild wurde schon im September aufgenommen (als es draußen noch schön warm war!), mit Bildern aus unserer Waschküche würde ich euch nicht belästigen ;-)) Die Stoffe sind noch bis morgen im Färbebad, dann ist Waschtag - dann wollen wir mal sehen, was ich diesmal fabriziert habe!

2 comments:

Kit Lang said...

lord - I wanna dye too! But who has time!?!

Teodo said...

It seem a good coffee but it is a wonderful color.

ciao ciao linda