Saturday, November 26, 2011

ATC? why not ...

Last Sunday my painter-husband gave me a first lesson in working with acrylics on paper. I liked it - and I started to wonder how to combine paper (painted or not) and fabric. Before I get to that ;-)) I finished some Artist Trading Cards for a swap I'm in. I like them - and send these three off today !!
Letztes Wochenende hat der malende Eheman mir eine erste Lektion im Arbeiten mit Acryl-Farben auf Papier gegeben. Ich fand's ganz lusstig - und habe angefangen, mir Gedanken über das Kombinieren von Papier (bemalt oder nicht)  und Stoff zu machen. Bevor ich damit anfange ;-)) habe ich diese drei Karten für einen "Künstlerkartentausch" fertig gemacht. Mir gefallen sie ziemlich gut - und somit durften sie heute auf die Reise gehen ;-))

3 comments:

Kathleen Conard said...

These turned out great!

Benta At SLIKstitches said...

These look really good. Looking forward to hear about the new method!

Tina said...

I like the cards, you did good as always. Wonderful Christmas cards.