Monday, November 14, 2011

Some sewn blocks of "Occasional 3"

As promised ... here's a glimpse at my design wall with some sewn blocks of "Occasional 3". Lots of flowery fabrics ;-)) I have no idea about the quilt I'll end up with - I'm "only" enjoying the process, and it feels great!
Wie versprochen ... hier ist ein Eindruck von meiner Designwand mit einigen genähten Blöcken von "Occasional 3". Jede Menge Blümchenstoffe ;-)) Ich habe keine Ahnung, wie der fertige Quilt aussehen wird - ich lasse mich einfach so vor mich hintreiben, nähe vor mich hin, und das fühlt sich ziemlich gut an ;-))

4 comments:

Sabine said...

Guten Morgen, Frauke!

Das wird ja gigantisch! Ich bin begeistert von den Farben und vom allgemeinen Eindruck! Bitte schnell mehr!!!!!
Grüßle, Sabine

Benta At SLIKstitches said...

I love the randomness of k many of your quilts, I struggle even with unsymetrical when I am sewing, but wish I could do random!

Edith Bieri said...

Sali Frauke,
Was wir da zu sehen bekommen sieht auch ganz vielversprechend aus!
Fröhliches Sticheln
Edith

Tina said...

You amaze me with your idea's. Keep up the good work, I do enjoy seeing what you are up to.