Tuesday, December 06, 2011

Occasional 3

... makes really good process! Here's a pic from my design wall. Right now, I'm more into working on my "secret quilt" (the deadline is closer, and it still needs more work) ... which I can't show you ... which means my blogging frequency might suffer a bit. I'll try to hurry up !!
Occasional 3 macht zur Zeit richtig Fortschritt! Das Bild zeigt das, was da gerade an meiner Design Wand hängt. Allerdings arbeite ich zur Zeit mehr an meinem "geheimen Quilt" (der Abgabetermin ist näher dran, und ich muß auch noch mehr daran arbeiten). Das kann ich euch bekannterweise nicht so wirklich zeigen ... also könnte die Häufigkeit meiner Blogposts ein bißchen leiden ... Ich werde versuchen, diesen Zustand so kurz wie möglich zu halten !!

1 comment:

Madalene Axford Murphy said...

Are those black line flowers on the pink stitched or are just printed on fabric. They really give the piece a zing!