Saturday, January 21, 2012

Doing the Happy Dance over here ;-))))

Remember I entered a quilt in a juried show here in Germany? The one I am not allowed to show you yet? I'm sorry ... but THAT picture has to wait till the 24th of February - because today I got the "Letter of Acceptance" WOHO !! YEAH !!! Time to celebrate a bit ;-)))
Erinnert ihr euch daran, daß ich einen Quilt für das Main-Quiltfestival in Aschaffenburg eingereicht habe? Den Quilt, den ich euch noch nicht zeigen darf? Tja, tut mir leid ... aber auf das Bild müßt ihr noch ein bißle länger warten, mindestens bis zum 24. Februar ;-)) Denn: heute war der Bescheid im Briefkasten, der Quilt ist angenommen !! Ich sitz hier und grinse vor mich hin, ich glaube, heute hab ich 'nen Grund zum Feiern ;-)))

13 comments:

Deborah O'Hare said...

Celebrating with you! Congratulations Frauke :))

Lynn said...

Congratulations!!

Marjorie said...

Congratulations!!! I'm joining in your happy dance.

Diane Wright said...

Okay, I'LL celebrate when I can see the dang quilt!

However, you deserve the big CONGRATS now! Good for you, Frauke!!!

Marlis said...

Congratulations!

LyonelB said...

Hallo Frauke,
ich gratuliere zu Deinem Erfolg und bin sehr gespannt auf den Quilt.
Liebe Grüße Viola

Benta At SLIKstitches said...

yippee! looking forward to seeing it

Liz - "Moments" said...

I'm doing the happy dance with ( even if t is n one leg)
Congratsulation!!
XXX

anthony stemke said...

Congratulations, Glad to hear this.

Felicitas Klink said...

na dann herzlichen glückwunsch! das ist toll! viel erfolg :D
LG Felicitas

Hilary Melton-Butcher said...

Hi Frauke .. that's wonderful .. I do admire your work so much .. I come and look often!

Excellent - no wonder you're doing your happy dance!

Cheers - Hilary

Madalene Axford Murphy said...

Wonderful news! I am so happy for you! Will you get to see the show?

Kit Lang said...

I missed this post (I'm not around much on weekends) congratulations!!!