Saturday, January 28, 2012

Working on my Row Robin Quilt

I just realized that my Row Robin quilt is supposed to be in an Quilt Exhibition in March ... yes, March 2012. So I thought - I better start working on it! Here's the first glimpse of it on my design wall ;-))
Mir wurde heute sehr plötzlich, dafür aber auch sehr deutlich klar, daß mein Row Robin Quilt im März in einer Ausstellung hängen soll ... ja, März 2012. Also dachte ich, dann fang' ich besser mal an! Hier ist ein erster Eindruck von dem, was da gerade an meiner Designwand hängt ...

2 comments:

Benta At SLIKstitches said...

Oh, WOW, that is the best quilt top I have seen in a very long time, I'm sure my heart missed a beat when I saw it, I hope you are loving it too. Such a unique idea, sorry I am gushing, can you tell I love it?

Susanne said...

Tja, da heißt es Gas geben.... Die Farben gefallen mir gut, der wird sicher schön (und sowieso, die süßen Fischotter,...sind das doch, oder?)