Friday, January 13, 2012

Would you like to win some fabric?

Yes? Maybe a set of 4 coordinated fabrics, hand-dyed by me? Yes? How about the set you see in this post? Interested? (it's so much fun to torture you just a bit, you know ).
If the answer is "YES!!!!" - than you need to visit Marjorie. She hosts a giveaway, and one of the prizes is my set of hand-dyed fabrics! Thanks Marjorie for let me play, too!
Attention - Commercial: if you are not the lucky winner and still want some hand-dyed fabric from me, I'll happily sell you a set from my etsy-shop! Till the giveaway lasts, I'll offer you a discount of 10% - just enter "Marjorie" during check-out ;-))
Möchtest Du vielleicht ein bißle Stoff gewinnen? Ja? Vielleicht ein von mir handgefärbtes Set von 4 zueinander passenden Stoffen? Vielleicht das Set, das hier in diesem Post abgebildet wird? Würde Dich das interessieren? (hey, das macht Spaß, euch so ein bißchen auf die Folter zu spannen ...).
Sollte die Antwort "JAAA!!!" sein - dann mußt Du Marjorie besuchen. Sie hat gerade ein Giveaway laufen, und einer der Preise ist dieses Set handgefärbter Stoffe! Vielen Dank an Marjorie - ich freu' mich, daß ich mitspielen darf!
Achtung - Werbeblock: solltest Du nicht die glückliche Gewinnerin sein, willst aber trotzdem unbedingt ein paar von mir handgefärbte Stoffe haben, verkaufe ich Dir supergerne ein Set in meinem Etsy-Shop! Während das Giveaway läuft, gibt's in meinem Shop für Dich einen Rabatt von 10% - einfach "Marjorie" während des Bezahlprozesses eingeben ;-))

2 comments:

Benta At SLIKstitches said...

I'm a bit behind with my log reading ... I start to catch up, and you send me away (well off to another blog!) so I am going there now!

Kelly said...

So kind of you Frauke!