Monday, May 28, 2012

Circles cut in half

Here are the first six designs on paper - I just cut my circles in half and glued them onto my watercolor papers. In some of these circles I do see some potential - which one do you like best?
Und hier sind jetzt die ersten sechs Entwürfe auf Papier! Die Kreise habe ich in der Mitte einmal durchgeschnitten und dann auf meine Wasserfarben-Papiere aufgeklebt. Einige dieser ersten Entwürfe sehen ganz interessant aus - welcher gefällt dir am besten?

Update: this is not a test of any kind. It's just me being curious. But, now as I think of it ... maybe, just maybe, I'll consider to realize the one with the most "likes" in fabric? Hmmm - let me think about this!
Nein, es handelt sich nicht um einen Rorschach-Test oder sowas. Ich bin einfach nur neugierig ;-)) Aber wenn ich's mir genau überlege - vielleicht könnte ich mir ja überlegen, den Entwurf mit den meisten "likes" in Stoff umzusetzen? Da muß ich jetzt mal drüber nachdenken ;-))

6 comments:

Kit Lang said...

I like the top left hand one. What are you going to do with them???!

Marj said...

I like the orange one and the blue one

Deborah O'Hare said...

I like the same one as Kit. Is this actually some sort of personality test?

Marlis said...

My absolute favorite is the orange one.

Benta At SLIKstitches said...

My least favourites are 3 and 5, but I like them all

Susanne (flicKwerk) said...

Beim ersten Entwurf gefallen mir die Farben super, beim letzten das Design. Aber warum nur einen machen?