Tuesday, May 08, 2012

Cleaning and organizing ...

Those of you who know me a bit better ... know that I'm NOT a tidy person. Never was ... but, my studio had reached the point where working on my art was annoying, not pleasing. So, I decided to take action. No, I'm not going to show pictures of "before" (too embarrassing !!) but here's a picture of a cupboard that is now tidy, organized ... and there is still empty space in there !! I can hardly believe it ;-))
Wenn du mich ein bißchen besser kennst - dann weißt du auch, daß Ordnung nicht gerade meine starke Seite ist. Noch nie gewesen ist ! Aber jetzt hatte mein Studio den Punkt erreicht, an dem das Arbeiten nur noch nervte, keinen Spaß mehr machte. Also wurde es höchste Zeit, das zu ändern !! Wie bitte - du möchtest bitte Bilder vom Chaos sehen? nix da - das wäre sogar mir peinlich ;-)) Aber hier ist ein Bild eines vom Innenleben eines Schrankes, und der ist jetzt aufgeräumt und organisiert - und da ist sogar noch Platz drin !! was mich megamäßig erstaunt ;-))

9 comments:

Marlis said...

Looks great - congratulations!

Lynn said...

Looks inspiring!

Tina said...

Great job cleaning and organizing your sewing studio. Do you do housecalls?

Helga said...

Liebes, machste dat auch für andere?
Ich müßte auch, stellt sich die Frage, wann?
LG,
Helga

Benta At SLIKstitches said...

Oooh, space, you need o get stuff to put in the spaces

Brigitte said...

Bin ich froh, dass es nicht nur bei mir manchmal wie bei Messies aussieht. Wenn man da grad so mittendrin steckt im kreativen Chaos, dann muss man ja auch im flow bleiben, gell;-) Aber manchmal muss man dann einfach mal Razzia halten ;-)

Susanne (flicKwerk) said...

Kenn ich, ich schieb das Aufräumen auch immer lange hinaus, aber wenns dann gemacht ist, super Gefühl! Und ich finde, es klärt auch die Gedanken, das Aufräumen.

Madalene Axford Murphy said...

So glad to hear that you are not a tidy person--I am not either. To an untidy person like me, your cupboard is a wonder. Makes me want to tackle my own working area.

Corinnea said...

I am so with you here. My space was a disaster. Totally uninspiring. My daughter has been helping me actually pushing me to get straightened up. I'm almost there.