Thursday, May 10, 2012

Preparations ...

Tomorrow I'll take a class with Britta Ankenbauer - she'll teach surface design, and I can't wait to learn more about this !! These are the fabrics I'll take with me - and I just hope they'll look really different when I'm back ;-))
Morgen werde ich einen Kurs bei Britta Ankenbauer besuchen - das Thema ist "Drunter und Drüber", Oberflächengestaltung. Ich bin so gespannt, was sie uns zeigen wird. Das Bild zeigt die Stoffe, die ich mitnehmen will - und ich hoff' doch mal sehr, daß sie deutlich anders aussehen, wenn ich wieder zu Hause bin ;-))

4 comments:

Tina said...

I can't wait to see what creation you come up with. It will be stunning for sure.

Kit Lang said...

cool!

Edith Bieri said...

Bin auf den neuen Look gespannt!

Benta At SLIKstitches said...

Have a great time!