Wednesday, May 01, 2013

Seen at the show in Karlsruhe: Art Quilts by Maija Brummer

As promised - I would love to share some artwork I saw at the show in Karlsruhe last Saturday. One of the artists with a solo exhibition was Maija Brummer from Finland. I fell in love with her work immediately ... it feels dreamy, airy, just beautiful !

Wie versprochen, möchte ich euch ein paar Kunstwerke von der Nadelwelt in Karlsruhe zeigen, die mir gut gefallen haben. Eine der Solo-Ausstellungen zeigte Werke von Maija Brummer aus Finnland. Es war Liebe auf den ersten Blick - ihre Kunst katapultierte mich sofort in die Welt der Träume, ich fühlte mich, als sei ich plötzlich ein Däumling und säße staunend mitten in einer Feenwiese. Aber guckt selbst ...

By Maija Brummer "Water lilies"

Detail, "Water lilies" by Maija Brummer
 
By Maija Brummer, "Bluebells"

By Maija Brummer, "Full Bloom"

4 comments:

Petra Pubi said...

danke fürs teilen, so wunderschöne arbeiten. lg petra

Kitchener Quilter said...

So interesting to see artwork from other artists. Yes, I love her work, too. Thank you for posting.

Tina said...

Lovely works of art. I like the last one the best.

Abigail Dolinger said...

Unbelieveable workmanship and creative ideas!