Thursday, July 25, 2013

This cute little guy ...

will play a very important role in one of my next pieces ! My local guild has a challenge - and the new theme is "Merry Christmas". Thanks to a conversation with Jens (it pays to talk with your husband !) I came up with an idea I LOVE. And he'll be right in it (the calf, not Jens !!)
Dieses nette Plastik-Stierkalb wird in einem meiner nächsten Werke eine Hauptrolle spielen ! Die Nürtinger Quiltgruppe hat einen Challenge laufen, dessen aktuelles Thema "Fröhliche Weihnachten" ist. Dazu fiel mir erst mal gar nix ein ... dann sprach ich mit Jens (es lohnt sich halt doch, mal mit dem Ehepartner zu reden ...). Und da war sie, die Idee - die mir richtig Spaß macht. Und er wird mittendrin sein (der kleine Stier, nicht Jens !!)

2 comments:

Benta AtSLIKstitches said...

Intriguing !!!!

Sharon said...

Now I'm very curious as to what you'll come up with!