Wednesday, September 18, 2013

Carrefour 2013 - short break - more tomorrow !!

Did I tell you that I got a press ID for the show ? I was very happy about it (to be honest - I squealed with joy!) But of course, this is also an obligation for me: to give to my readers the best posts about the show I can write. And as many as possible, too. You'll get more - promised. Tomorrow, we'll look at the exhibition by Jana Haklova - all about bridges. Stay tuned !

Hab ich eigentlich schon erwähnt, dass ich einen Presseausweis für das Carrefour hatte? Worüber ich superglücklich war ? (um ehrlich zu sein - ich hab den Quietsche-Hopp-und-Kreisch-Tanz aufgeführt, so sehr hab ich mich gefreut !!!). Das ist mir nicht nur eine echte Ehre, sondern auch eine Verpflichtung - nämlich, meinen Leserinnen und Lesern die bestmöglichen Posts über das Carrefour 2013 zu bieten, zu denen ich fähig bin. Und auch so viele wie möglich. Es gibt auch noch mehr, versprochen (EINIGE mehr !!). Morgen werfen wir einen Blick in die Ausstellung von Jana Haklova - das Thema: Brücken. Freu' dich schon mal drauf ;-))

Jana Haklova: Visit to Monet

But today ... today I take a break ... because today ... it's our wedding anniversary ! And I'm going to spent the evening at a lovely restaurant, enjoying a lovely meal with my fantastic husband. See you tomorrow !!

Aber heute ... heute gibt's nur diesen Kurzpost ... denn heute ... ist unser Hochzeitstag ! Und ich werde den Abend in einem netten Restaurant verbringen. Und ein leckeres Essen mit meinem lieben Mann vertilgen ;-)) Bis morgen !!

3 comments:

Marlis said...

Happy Anniversary! Enjoy the evening and celebrate :-)

Corinnea said...

Happy anniversary!

Benta AtSLIKstitches said...

congratulations x