Wednesday, July 16, 2014

GOOD news - really good news !!

In 2012, I posted a promise on this blog - to try again in 2014. I kept my promise - and entered three quilts into the juried show "Wide Horizons IV". And guess what - I got an email telling me that  "Occasional 5" is IN !!! When I saw that email in my inbox ... I got nervous. Honestly, I had to read those precious first sentences twice before I started to grin and to tear up at the same time:


Congratulations!  Your work “Occasional 5” has been juried into SAQA Europe and Middle East: Wide Horizons IV, at the European Patchwork Meeting in Alsace, France, September 18th to 21st 2014. 
The jurors, Elsbeth Nusser-Lampe (Germany), Christine Restall (UK) and Charlotte Yde (Denmark) selected 31 artworks from the 82 submitted by 48 artists from 12 countries.
 
Detail of "Occasional 5"

 2012 habe ich auf diesem Blog ein Versprechen abgegeben - nämlich, 2014 einen neuen Versuch zu starten. Das habe ich getan - und drei Quilts für die jurierte Ausstellung "Wide Horizons IV" angemeldet. Dann kam da neulich eine E-Mail ... von Alicia Merrett, der Kuratorin ... ich wurde nervös. Und dann mußte ich die Mail zweimal lesen ... und fing prompt an, gleichzeitig zu strahlen und zu schniefen: "Occasional 5" wird in der SAQA-Ausstellung im Elsaß zu sehen sein !! Ich freue mich riesig darüber und kann es kaum erwarten, meinen Quilt dort zu sehen ;-))

See you there - I'll be the one with that silly grin on her face ;-))
Ich freu' mich darauf, ganz viele Leute im Elsaß zu treffen - ich bin dann die mit dem dicken Grinsen im Gesicht ;-)) 

PS: I'm linking up with "Can I get a whoop-whoop" - jump over to discover other quilter with happy news ;-)

16 comments:

Brigitte said...

Das ist ja toll! Herzliche Glückwünsche - und ich sehe Deinen Quilt dann illustrer Gesellschaft
Liebe Grüße aus Norwegen
Brigitte

Corinnea said...

Congrats!! I am so happy for you!

machen und tun said...

woohoo!!!! Toll, Glückwunsch!!

Jean BENFIELD said...

So happy for you. You are such a talent!

Diane Wright said...

You GO, Girl!!!

Madalene Axford Murphy said...

Congratulations, Frauke! A well deserved honor.

Sabine said...

Super! Gratuliere!

LyonelB said...

Hallo Frauke,
ich gratuliere von ganzem Herzen. Du kannst so stolz auf dich sein.
LG Viola

Rafael's Mum said...

Congratulations Frauke! So happy for you! Perseverance has paid off! <3 xxx

Marlis said...

Congratulations!!!!!!!!!!!!!

PatM said...

Congratulations!

Renee said...

Wow congrats! Your quilt is lovely, how fun to get to show it off!

Snowcatcher said...

Congratulations! I'm so glad you tried again! Wonderful news!

Wilma said...

Gratuliere Frauke!

Benta AtSLIKstitches said...

Congratulations

KB Design said...

Gratuliere, das Detail sieht chon toll aus!

LG, Brigitte