Thursday, September 04, 2014

Almost done - my background !

After hours of wrestling with my two layers of jeans - I'm happy to report that the background is 'almost' done !! Some areas need a bit fine-tuning, but not too much, I like the effect I have achieved so far ;-))
Nachdem ich stundenlang meine zwei Lagen Jeans durch die Maschine geschoben habe - ist der Hintergrund 'fast ganz' fertig !! Einige Stellen brauchen noch ein bißchen Feinarbeit, aber viel ist das nicht mehr. Bis jetzt mag ich den Effekt sehr, den ich da erreicht habe ;-))

6 comments:

Quilter Beth said...

Love this, Can't wait to see what you do with it from here.

Susanne said...

Sieht jetzt schon gut aus, ich bin gespannt, was da noch kommt :-)
(und ob es wirklich 2 Lagen Jeans hätten sein müssen...?)

Liz - MOMENTS said...

Very cool !!!

Klaudia said...

Hallo Frauke,

Der Effect sieht klasse aus...wie wird es gemacht?

LG Klaudia

Benta AtSLIKstitches said...

Worth the wrestle!!!

Madalene Axford Murphy said...

I can tell that this is going to be another of your intriguing pieces. Can't wait to see what is going on top of this background.