Thursday, February 19, 2015

From my sketchbook

Right now there's not a lot of sewing going on ... my studio needs a lot of attention (as in: tidying up ... SO not my favourite job !!). As I don't want to neglect this poor blog too long, I picked a page from my sketchbook for you ;-)) This is a "meeting-doodle", glued to a page I coloured with watercolor. 

Momentan ist das mit dem Nähen so eine Sache ... das Studio braucht gerade ziemlich viel Aufmerksamkeit (wie in: Aufräumen !! Absolut nicht mein Lieblingsjob !!). Da ich andererseits diesen armen Blog nicht zu lang vernachlässigen möchte, hab ich dir eine Seite aus meinem Skizzenbuch rausgesucht ;-) und zwar ist das eine "Besprechungs-Kritzelei", die ich auf eine mit Wasserfarbe angemalte Seite geklebt habe.

1 comment:

Benta AtSLIKstitches said...

I have some doodles from meetings like that too! I claim it helps me listen!!!